суббота, 1 ноября 2014 г.

Ніяких секретів...

Закінчився ще один день. Відшумів дитячими голосами. І знову я перегортаю сторінки прочитаних уроків. Ось тут було цікаво. Я бачила по очах дітей. А тут щось не так! Отже, треба думати, шукати, експериментувати.

Як зробити навчання цікавим? І тільки ігрові технології допомагають мені подати такий складний і серйозний матеріал.

Запрошую вас до своєї творчої лабораторії.

Секретів у мене ніяких немає. Просто я впевнена, що кожен урок не повинен бути схожим на попередній.

Завтра моїх першокласників чекає математика, читання, природознавство.

Як складне зробити простим, а просте зрозумілим? Може, ось так?!

Якось веселий чоловічок прийшов на геометричну галявину. Сонечко світило яскраво. Він почав стрибати і упав. Розсерджений чоловічок побачив у себе під ногами палицю. Вона була зламана у двох місцях. Чоловічок хотів закинути палицю, та раптом почув каркання ворона: «Почекай, не квапся, розглянь палицю уважніше»

Завтра на уроці читання ми закріплюємо букву Жж.

- А от у Віки і Саші проблеми з читанням. Важко запам'ятовують літери. Як же викликати інтерес до читання? Мабуть запропоную дітям гру.

На уроці природознавства, запроданую творчу вправу . Нехай діти інсценують діалог між двома птахами, один з яких зимуючий, а другий - перелітній. І тоді учні самі зроблять висновок - кому з птахів легше.

Закінчились уроки. На душі спокійно і легко, отже навчання пройшло успішно. А що про це думають діти?

Аналізуючи свої уроки, я розробляла нестандартні уроки. Почала друкуватись в журналах «Початкова школа» та «Початкове навчання та виховання».

А потім видавнича група «Основа» видала мою збірку «Українська мова в іграх, казках, подорожах».

В 2008 році я стала переможцем обласного туру «Початкова школа XXI століття» .

В 2010 році взяла участь у конкурсі «Педагогічні винаходи».

В 2012 році я знову беру участь у конкурсі «Творчий учитель» і мої творчі доробки надруковано в журналах «Розкажіть онуку».

Радість для вчителя - досягнення моїх учнів. Мої учні - активні учасники багатьох конкурсів: «Кенгуру», «Колосок», «Патріот», «Соняшник», «Кришталева сова», конкурс знавців української мови ім. П. Яцика.
Так минають роки моєї педагогічної діяльності. Аналізуючи своє педагогічне життя, я завжди його пов'язую з піснею. Пісня допомагає мені в тяжку хвилину, надихає мене на творчість. Співати навчаю я і своїх учнів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий