суббота, 8 ноября 2014 г.

Урок трудового навчання. КОМБІНУВАННЯ ПРИРОДНИХ І ПЛАСТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ "ГОРІХОВІ ФАНТАЗІЇ"

Мета: удосконалювати техніку роботи з пластиліном та природними матеріалами; фор­мувати вміння створювати композиції; розвивати моторику рук, творчі здібності, уяву; вчити контролювати і коригувати свої дії; виховувати охайність під час роботи, дбайливе ставлення до природи.
Обладнання: картон-основа; дощечка; пластилін; стеки; горіхова шкаралупа/ природ­ний матеріал; фарби; пензель; серветка; зразки композицій; мультимедійна дошка.
Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
1. Привітання

     Любі діти, добрий день!
     Зичу праці і старання,
     А ще, друзі, всім бажаю —
     Сил, натхнення на весь день!
Учні:  Добрий день! Добрий день!
     Дякуємо за побажання,
     На урок беремо з собою:
     Знання, вміння, навички й старання.
2. Перевірка готовності до уроку
3. Упорядкування робочих місць
II. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1. Повідомлення теми та мети уроку

Робота за підручником (с. 9)
  • Сьогодні на уроці ми продовжимо ознайомлення з прийомами роботи з пластиліном, будемо також працювати з природними матеріалами. Виготовимо композицію «Горіхові фантазії».
2. Вступна бесіда
  • Казково багата природа. У кожній гілочці, у кожній травиночці хо­вається маленьке диво. Скільки всього можна змайструвати зі звичайної го­ріхової шкаралупи! Треба лише доторкнутися до чарівного світу казки, й у ваших руках оживуть милі створіння — мешканці фантастичної країни.
  • Розгляньте зображення.(слайд) На кого може перетворитися шкаралупа грецького горіха?
  • Поміркуйте, на які ще природні форми можна перетворити горішки?
Фізкультхвилинка
     Щось не хочеться сидіти,
     Треба трохи відпочити.
     Руки вгору, руки вниз,
     Руки в боки, руки так,
     Руки вгору, як вітряк.
     Вище руки підніміть
     І спокійно опустіть.
     Плесніть, діти, кілька раз.
     За роботу, все гаразд!
3. Демонстрування та аналіз зразка
1) Інструктаж учителя.
    Робота за підручником (с. 20)
  • Перетворіть свою горіхову шкаралупу на природну або фантаспгажу істоту.
  • Доповніть її деталями з пластиліну та інших природних матеріалів.
  • Створіть образ, використовуючи фарби.
  • З'єднувати деталі можна за допомогою пластиліну.
2) Повторення правил безпеки під час роботи.
ІІІ. Практична робота учнів.
IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ УЧНІВ
V. ПІДСУМОК УРОКУ

  • Чи сподобався вам урок?
  • Які композиції вам сподобалися найбільше? Чим саме?













Презентація 

1 комментарий: