Мета: удосконалювати техніку роботи з пластиліном та природними матеріалами; формувати вміння створювати композиції; розвивати моторику рук, творчі здібності, уяву; вчити контролювати і коригувати свої дії; виховувати охайність під час роботи, дбайливе ставлення до природи.
Обладнання: картон-основа; дощечка; пластилін; стеки; горіхова шкаралупа/ природний матеріал; фарби; пензель; серветка; зразки композицій; мультимедійна дошка.
Хід уроку
1. Привітання
Любі діти, добрий день!
Зичу праці і старання,
А ще, друзі, всім бажаю —
Сил, натхнення на весь день!
Учні: Добрий день! Добрий день!
Дякуємо за побажання,
На урок беремо з собою:
Знання, вміння, навички й старання.
2. Перевірка готовності до уроку
3. Упорядкування робочих місць
II. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1. Повідомлення теми та мети уроку
Робота за підручником (с. 9)
- Сьогодні на уроці ми продовжимо ознайомлення з прийомами роботи з пластиліном, будемо також працювати з природними матеріалами. Виготовимо композицію «Горіхові фантазії».
- Казково багата природа. У кожній гілочці, у кожній травиночці ховається маленьке диво. Скільки всього можна змайструвати зі звичайної горіхової шкаралупи! Треба лише доторкнутися до чарівного світу казки, й у ваших руках оживуть милі створіння — мешканці фантастичної країни.
- Розгляньте зображення.(слайд) На кого може перетворитися шкаралупа грецького горіха?
- Поміркуйте, на які ще природні форми можна перетворити горішки?
Щось не хочеться сидіти,
Треба трохи відпочити.
Руки вгору, руки вниз,
Руки в боки, руки так,
Руки вгору, як вітряк.
Вище руки підніміть
І спокійно опустіть.
Плесніть, діти, кілька раз.
За роботу, все гаразд!
3. Демонстрування та аналіз зразка
1) Інструктаж учителя.
Робота за підручником (с. 20)
- Перетворіть свою горіхову шкаралупу на природну або фантаспгажу істоту.
- Доповніть її деталями з пластиліну та інших природних матеріалів.
- Створіть образ, використовуючи фарби.
- З'єднувати деталі можна за допомогою пластиліну.
ІІІ. Практична робота учнів.
IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ УЧНІВ
V. ПІДСУМОК УРОКУ
- Чи сподобався вам урок?
- Які композиції вам сподобалися найбільше? Чим саме?
Презентація
чудовий урок ! Результативність - 100 % !
ОтветитьУдалить